poniedziałek, 2 czerwca 2014

Przykro mi !

 Cześć Wszystkim !
Bardzo, bardzo, bardzo Was przepraszam, że nie dodaję rozdziałów :( Czas mi na to nie pozwala. Jest teraz strasznie dużo rzeczy do zaliczenia. Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a ja mam do zaliczenia 5 sprawdzianów, 
7 kartkówek i 2 mapki z geografii. Nie było mnie przez dwa tygodnie w szkole dlatego mam tyle zaległości.

 

Bardzo mi przykro ale na dzień dzisiejszy muszę  
 ZAWIESIĆ BLOGA DO ODWOŁANIA.

Mam nadzieję, że uda mi się wszystko zaliczyć do następnego tygodnia :)
Obiecuję Wam, że jak już wszystko zaliczę, a oceny w szkole będą już wystawione, natychmiast dodam rozdziały. 
Jeszcze raz bardzo, bardzo przepraszam !
Nie gniewajcie się na mnie !
Spróbuję Wam to później jakoś wynagrodzić, obiecuję ! :*
Naprawdę bardzo mi przykro !
Jeszcze raz z całego mojego serduszka Was przepraszam !
 Buziaki ! :*
Kocham Was <3  
 
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz